Бастапқы

Біз туралы

Біз туралы

Бөлімшелер

Директордың блогы

Мемлекеттік қызметтер

НҚА

Пациенттер үшін

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат

Поиск по сайту

 

«Бекітілген»

Алматы қаласы ҚДСБ

ШЖҚ «№17 Қалалық емхана» КМК БК «29» сәуір 2024 ж. №2 хаттамасымен

 

 

 

Мүдделер қақтығысын болдырмау және реттеу жөніндегі

ІШКІ САЯСАТ

 

 

 

  1. 1.Құжаттың мақсаты және жалпы ережелер
  2. 1.Осы ШЖҚ «№ 17 Қалалық емхана» МКК (бұдан әрі - «Емхана») Мүдделер қақтығыстарын болдырмау және реттеу жөніндегі ішкі саясаты Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне, Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңына, Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2023 жылдың 31 наурызындағы № 112 бұйрығымен бекітілген Квазимемлекеттік сектор субъектілеріндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтер туралы үлгілік ережеге сәйкес әзірленді.
  3. 2.Осы Саясат мүдделер қақтығысына жол бермеу мақсатында әзірленді және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі тетіктерінің бірі болып табылады. Лауазымды тұлғаның немесе қызметкердің жеке мүдделері олардың бейтараптық, адалдық және Емхананың мүдделерін қорғау қағидаттары негізінде өздерінің лауазымдық, функционалдық міндеттерін орындауына әсер етпеуі тиіс.
  4. 3.Осы Саясат мүдделер қақтығысы жағдайларын, олардың алдын алу және реттеу жөніндегі шараларды, сондай-ақ мүдделер қақтығысын басқару процесіне барлық қатысушылардың жауапкершілігін айқындайды.
  5. 4.Емхана лауазымды тұлғалар мен қызметкерлердiң Емханада өздерiнiң лауазымдық мiндеттерiн орындау шеңберiнен тыс заңды жеке мүдделерi болуы мүмкiн екенiн түсiнедi, бiрақ Емханада осындай жеке мүдделер мен лауазымдық мiндеттер арасындағы кез келген мүдделер қақтығысы осы Саясатқа сәйкес ашылуы және реттелуi тиiс.

5. Бизнес-әріптестермен, контрагенттермен және үшінші тұлғалармен қарым-қатынастарда емхана тараптар бір-біріне қатысты барынша адал, ашық, әділ және шыншыл әрекет етуге, сондай-ақ мүдделер қақтығысының алдын алу, анықтау және болдырмау жөнінде жан-жақты шаралар қабылдауға міндетті қатынастарды орнатуға және сақтауға ұмтылады.

                                                               

  1. 2.Қолданылу аясы

Осы Саясат Емхананың барлық лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерінің танысуы және оны мүлтіксіз сақтауы үшін міндетті болып табылады.

 

  1. 3.Терминдер мен анықтамалар

5. Осы Саясатта мынадай терминдер мен анықтамалар пайдаланылады:

  1. 1) әкiмшiлiк-шаруашылық функциялар - Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген тәртiппен берiлген Емхананың балансындағы мүлiктi басқару және оған билiк ету құқығы;
  2. 2)лауазымды тұлға - Емханада ұйымдастырушылық-өкімдік немесе әкімшілік-шаруашылық функцияларды тұрақты немесе уақытша орындайтын тұлға;
  3. 3) құрылтайшы - Алматы қаласының әкімдігі;
  4. 4)басқару органы - Алматы қаласы Қоғамдық денсаулық сақтау басқармасы;комплаенс -служба- комплаенс офицер Полдиклиники;
  5. 5)мүдделер қақтығысы - лауазымды тұлғалар мен қызметкерлердің жеке мүдделері мен олардың лауазымдық міндеттері арасындағы қайшылық, бұл ретте аталған тұлғалардың жеке мүдделері олардың өз лауазымдық міндеттерін орындамауына (немесе) тиісінше орындамауына әкеп соғуы мүмкін;
  6. 6)жеке мүдделер - еңбекақы мен емхананың ішкі құжаттарында белгіленген басқа да төлемдерді алумен байланысты емес емханадан жеке мүліктік пайда немесе жеке пайда алуға мүдделілік;

7) ұйымдық-өкімдік функциялар - Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен ұсынылған жұмыс бойынша бағынысты тұлғалардың орындауы үшін міндетті бұйрықтар мен өкімдер шығару, сондай-ақ бағынысты тұлғаларға қатысты көтермелеу шаралары мен тәртіптік жазалар қолдану құқығы;

8) қызметкер - Емханамен еңбек қатынастарында бекіткен жеке тұлға;

9) жақын туыстары - ата-аналары (ата-анасы), балалары, асырап алушылары, асырап алынған, ата-анасы бір және ата-анасы бөлек аға-інілер мен апа-сіңлілер, атасы, әжесі, немерелері;

11) жұбайының (зайыбының) жекжаттары - аға-інілері, апа-сіңлілері, ата-аналары мен балалары.

8. Осы Саясатта қолданылатын, бірақ айқындалмаған терминдер Қазақстан Республикасының заңнамасында және Емхананың ішкі құжаттарында қолданылатын мағынада пайдаланылады.

 

  1. 4.Мүдделер қақтығысының негізгі қағидаттары және оны басқару

9. Емхана мүдделер қақтығысын басқаруды (алдын алу және реттеу) келесі негізгі қағидаттар негізінде жүзеге асырады:

1) заңдылық қағидаты - осы Саясаттың Қазақстан Республикасының заңнамасына және Емхананың ішкі құжаттарына сәйкестігі;

2) емхананың мүдделерін қорғау қағидаты. Емхананың мүдделерін қорғау - әрбір лауазымды тұлға мен қызметкердің борышы, олар тек Қазақстан Республикасының заңнамасына және Емхананың ішкі құжаттарына сүйене отырып, шешім қабылдауға міндетті.

3) пайымдаушылық пен есептілікті қамтамасыз ету қағидаты - жеке мүдделерді ашық декларациялау және белгіленген рәсімдер шеңберінде лауазымдық міндеттерді орындау ашықтық пен есептілікті қамтамасыз етудің негізін құрайды, бұл мүдделер қақтығысын болдырмауға немесе реттеуге ықпал етеді;

4) объективтілік және жеке қарау қағидаты - мүдделер қақтығысының әрбір жағдайы Емхана үшін әлеуетті тәуекелдерді бағалаумен жеке тәртіппен қаралуы және уақтылы реттелуі тиіс.

Лауазымды тұлғалар мен қызметкерлер мүдделер қақтығысының нақты жағдайын бұрмалайтын кез келген субъективтілікті, жеке және өзге де мүдделер мен әртүрлі факторлардың мүдделер қақтығысын зерттеу процесі мен нәтижелеріне кез келген әсерін қоса алғанда, барынша азайтуға ұмтылуға тиіс;

5) құпиялылық қағидаты - мүдделер қақтығысы туралы мәліметтерді ашу процесінен бастап мүдделер қақтығысын одан әрі реттеу процесіне дейін қаралып отырған жағдай бойынша қорытынды шығару және түпкілікті шешім қабылдау кезеңіне дейін құпиялылықты қатаң сақтау;

6) тартылу қағидаты - Емхананың лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерін сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың ережелері туралы хабардар ету және олардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттар мен рәсімдерді қалыптастыру және іске асыру, оның ішінде мүдделер қақтығысының алдын алу, анықтау және реттеу саласында белсенді қатысуы;

7) төзбеушілік және ішкі мәдениет қағидаты - Емхана өзінің жұмыс ортасында мүдделер қақтығыстарының туындауына мәдениетті және төзбеушіліктің жоғары деңгейін қалыптастырады. Емхана оның лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерінің ықтимал мүдделер қақтығыстарын ашуын құптайды және осы Саясаттың ережелерін түсінуге бағытталған ашық қарым-қатынастың ішкі мәдениетін дамытады;

8) жеке үлгі қағидаты - басшылық және лауазымды тұлғалар өз әрекеттерімен адалдықтың және әдепті мінез-құлықтың жеке үлгілері болып табылады, кәсібилікке адалдығын көрсетеді және осы Саясаттың талаптарын мүлтіксіз орындайды;

9) дербес жауапкершілік және жазаның бұлтартпастығы қағидаты - барлық лауазымды тұлғалар мен қызметкерлер Емхананың жеке мүдделері мен мүдделері арасындағы теңгерімнің сақталуына дербес жауапты болады, сондай-ақ лауазымдық міндеттерін орындау кезінде өз жеке мүдделерін декларациялауға және сәйкестендіруге жауап беруі тиіс.

 

  1. 5.Мүдделер қақтығысы жағдайлары

10. Осы Саясаттың мақсаттары үшін мүдделер қақтығысына әкелуі мүмкін жағдайларға төменде көрсетілген жағдайлар жатады, яғни:

  1. 1)лауазымды тұлға немесе қызметкер өздерінің жақын туыстары, жұбайы (зайыбы), сондай-ақ жекжаттары атқаратын лауазымдарға тікелей бағынысты лауазымдарды атқарады;
  2. 2)лауазымды тұлға, қызметкер немесе олардың жақын туыстары, жұбайы (зайыбы), сондай-ақ жекжаттары, Емханаға байланысты мәмілелерге, жобаларға кез келген коммерциялық немесе өзге де мүдделілігі (тікелей немесе жанама) болуы мүмкін;
  3. 3)лауазымды тұлға немесе қызметкер таратылуы шектелген қызметтік ақпаратты және/немесе өзінің лауазымдық міндеттеріне байланысты өзіне белгілі болған құпия ақпаратты немесе ашылуы Емхананың мүдделеріне теріс әсер етуі мүмкін кез келген басқа ақпаратты, сондай-ақ лауазымды тұлғаның, қызметкердің немесе олардың жақын туыстарының, жұбайының жеке пайда алу үшін таратылуы шектеулі қызметтік ақпараттың және/немесе Емханаға байланысты құпия ақпараттың жекжаттары (жұбайы);

4) лауазымды тұлға немесе қызметкер оның жұмысын бағалау, сыйақы төлеу мәселелері немесе өзіне қатысты өзге де мәселелер бойынша талқылауға немесе шешім қабылдауға қатысады;

5) лауазымды тұлға немесе қызметкер өзінің лауазымдық міндеттерін жеке пайда алу мақсатында пайдалануға мүмкіндік беретін атқарушылық және бақылау функцияларын қоса атқарады.

11. Осы Саясаттың 10-тармағында аталған мүдделер қақтығысының жағдайлары толық болып табылмайды. Мүдделер қақтығысының болуын айқындау үшін лауазымды тұлғалар мен қызметкерлер осы Саясаттың 7-тармағында келтірілген мүдделер қақтығысы терминін басшылыққа алуға тиіс.

12. Егер лауазымды тұлғада немесе қызметкерде мүдделер қақтығысының бар екендігіне күмән болса, ол комплаенс офицермен кеңесіп, туындаған мәселені шешу үшін өзінің тікелей басшысына қажетті толық ақпарат беруі тиіс.

 

  1. 6.Мүдделер қақтығысын болдырмау

13. Мүдделер қақтығысын болдырмау мақсатында Емхананың құрылымдық бөлімшелері міндетті:

1) жұмысқа қабылдау, лауазымын жоғарылату немесе лауазымдық міндеттерін өзгерту кезінде - тікелей басшысымен не байланысты функцияларды атқаратын тұлғамен тікелей туыстық қатынастағы қызметкерлерді лауазымдарға тағайындаудан жалтаруға;

2) лауазымды тұлғалар мен қызметкерлердің, оның ішінде өзінің қызмет бабын заңсыз пайдалану нәтижесінде материалдық пайда түрінде қосымша табыс алатын тұлғалардың құқыққа қарсы, жосықсыз немесе құзыретті емес қызметін анықтауға және жолын кесуге бағытталған алдын алу іс-шараларын және қызметтік тексерулерді жүргізуге;

3) жұмысқа қабылдау кезінде әрбір лауазымды тұлға мен қызметкердің осы Саясатпен танысуын қамтамасыз етуге;

4) осы Саясаттың ережелерін лауазымды тұлғалар мен қызметкерлерге жеткізуге бағытталған тұрақты түсіндіру жұмысын жүргізуге;

5) таратылуы шектелген қызметтік ақпараттың және құпия ақпараттың, сондай-ақ лауазымды тұлғалар мен қызметкерлердің дербес деректерінің сақталуын қамтамасыз етуге міндетті.

 

  1. 7. Лауазымды тұлғалар мен қызметкерлердің мүдделер қақтығысының туындауын болдырмау жөніндегі міндеттері

14. Комплаенс офицер және басшылық міндетті:

1) мүдделер қақтығысы жағдайларының туындауына жол бермеуге;

2) өздерінде мүдделер қақтығысы бар мәселелерді қарауға қатысудан және олар бойынша шешімдер қабылдаудан тартынуға;

3) өзінің тағайындалуына, сайлануына және қайта сайлануына және сыйақыға байланысты шешімдер қабылдауға қатыспауға;

4) қолда бар мүдделер қақтығысы туралы ақпаратты жазбаша нысанда алдын ала жеткізуге және осы Саясаттың талаптарына сәйкес мәселе бойынша шешім қабылдауға қатыспауға;

5) жеке үлгісімен мүдделер қақтығысына төзбеушілік мәдениетін енгізуге.

15. Лауазымды тұлғалар мен қызметкерлер міндетті:

1) мүдделер қақтығысы жағдайларының туындауына жол бермеуге;

2) өздерінде мүдделер қақтығысы бар мәселелерді қарауға қатысудан және олар бойынша шешімдер қабылдаудан тартынуға;

3) осы Саясаттың талаптарына сәйкес мүдделер қақтығысы туралы ақпаратты өзінің тікелей басшысына жеткізуге;

4) мүдделер қақтығысын реттеу жөніндегі Кәсіпорынның рәсімдерімен танысқанын және оларды сақтау міндетін жазбаша растауға;

5) осы Саясат талаптарының бұзылуы немесе осындай бұзушылықтың әлеуетті мүмкіндігі туралы ақпаратты Құпия ақпараттандыру саясатында көзделген тәртіппен және шарттарда белгіленген тәртіппен хабарлауға;

6) таратылуы шектелген қызметтік ақпаратты және құпия ақпаратты қорғау тәртібін сақтауға міндетті.

16. Лауазымды тұлғалар Емханамен қарым-қатынаста үшінші тұлғалардың атынан және   өз мүддесінде әрекет ете алмайды.

 

  1. 8.Мүдделер қақтығысын қарастыру және реттеу тәртібі

17. Мүдделер қақтығысын анықтау, алдын алу және реттеу жөніндегі жұмыстың тиімділігін арттыру үшін Емхана оларды уақтылы және толық анықтау үшін, сондай-ақ оларды реттеу бойынша Емхананың барлық бөлімшелерінің іс-қимылдарын нақты үйлестіру үшін тетіктер жасауға ұмтылады.

18. Лауазымды тұлғалар Емханаларда туындайтын мүдделер қақтығыстарын реттеу үшін міндетті:

1) туындаған мүдделер қақтығыстарын анықтауға, олардың себептерін айқындауға;

2) Емхана бөлімшелерінің құзыреті мен жауапкершілігін нақты ажыратуға;

3) лауазымды тұлғалар мен қызметкерлер өздерінде мүдделер қақтығысы бар мәселелерді қарауға қатысудан және олар бойынша шешімдер қабылдаудан тартынуын қамтамасыз етуге міндетті.

19. Қызметкер орын алған жанжалды реттеу мақсатында мүдделер қақтығысының болуы немесе туындауы туралы өзінің тікелей басшысын дереу хабардар етуге міндетті.

20. Мүдделер қақтығысын құрылымдық бөлімше деңгейінде реттеу мүмкін болмаған жағдайда, құрылымдық бөлімше басшысы бір жұмыс күні ішінде Емхана басшысына мүдделер қақтығысы, оның туындау себептері, қабылданған шаралар туралы ақпарат беруге міндетті. Емхана басшысы мүдделер қақтығысын реттеу үшін барлық шараларды қолданады.

21. Емхана басшысы мүдделер қақтығысын реттеу тәртібін айқындайды, өкілетті тұлғаны тағайындайды. Қажет болған жағдайда басшы мүдделер қақтығысын реттеу үшін құрамына комплаенс-офицер , құрылымдық бөлімшелердің өкілдері, кадрлар бөлімінің маманы, заңгер (қажет болған жағдайда) кіретін жұмыс тобын құрады. Жұмыс тобының құрамы топ мүшелері қабылдайтын шешімдерге әсер етуі мүмкін мүдделер қақтығысының туындау мүмкіндігін болдырмайтындай қалыптастырылады.

22. Мүдделер қақтығысын келiссөздер жолымен реттеу мүмкiн болмаған кезде ол заңда белгiленген тәртiппен шешiледi.

 

  1. 9.Мүдделер қақтығысын реттеуге арналған ықтимал шаралар

23. Мүдделер қақтығысын реттеуге арналған шараларды айқындай отырып, емхана

олардың Емхананың мүдделеріне әсер етуі мүмкін теріс салдарлар дәрежесіне мөлшерлестігін қамтамасыз етеді.

24. Мүдделер қақтығысын реттеу үшін қабылданатын ықтимал шаралар мен тәсілдер:

1) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мүдделер қақтығысын болдырмайтын функцияларды орындауды көздейтін емхананың лауазымды тұлғасын немесе қызметкерін оның келісімімен басқа лауазымға ауыстыру;

2) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен лауазымды тұлғаның немесе қызметкердің өкілеттіктерін тоқтату;

3) лауазымды тұлғаны немесе қызметкерді оларда мүдделер қақтығысы бар немесе болуы мүмкін мәселелерді талқылауға қатысудан және олар бойынша шешімдер қабылдаудан ерікті түрде бас тарту, шеттету (тұрақты немесе уақытша);

4) лауазымды тұлғаның немесе қызметкердің лауазымдық міндеттерін қайта қарау және өзгерту.

25. Саясаттың 24-тармағында келтірілген шаралар тізбесі толық болып табылмайды. Әрбір нақты жағдайда қалыптасқан жағдайдың ерекшелігіне, қабылданатын шаралардың мүдделер қақтығысын реттеу мақсаттарына барабарлық дәрежесіне қарай өзге де шаралар қолданылуы мүмкін.

 

  1. 10. Жауапкершілік

26. Лауазымды тұлғалар мен қызметкерлер осы Саясаттың орындалуына жауапты болып табылады.

27. Егер мүдделер қақтығысының алдын алу және реттеу жөніндегі жұмыста Қазақстан Республикасы заңнамасының, сондай-ақ осы Саясаттың талаптарын Емханаға залал келтіруге әкеп соқтырған бұзушылықтарға жол берілген жағдайда, мұндай бұзушылыққа кінәлі тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілікке тартылады.

 

 

  1. 11. Қорытынды ережелер

28. Осы Саясатқа өзгерістер мен толықтырулар басшылықтың шешімі бойынша енгізіледі.

29. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасына немесе Емхана Жарғысына өзгерістер енгізілуі нәтижесінде осы Саясаттың жекелеген нормалары олармен қайшы келсе, осы Саясатқа тиісті өзгерістер мен толықтырулар енгізгенге дейін Қазақстан Республикасы заңнамасының немесе Емхана Жарғысының нормаларын басшылыққа алу қажет.

Мәзір

Room Booking

Thanks for staying with us! Please fill out the form below and our staff will be in contact with your shortly. The see all of our room options please visit the link below.
See All Rooms